Reparatie
Monstercars staat bekent om zijn goede service en garantie regeling en heeft zijn eigen reparatie afdeling.
Wanneer een produkt defekt is of er problemen ontstaan met uw aankoop wordt dit binnen de garantie periode snel en vakkundig gerepareerd of wordt het produkt vervangen.
U kunt het produkt naar ons opsturen, waarna het produkt binnen 1 a 2 weken kosteloos gerepareerd naar u wordt opgestuurd.
Ook is het mogelijk om langs te komen in onze winkel, vaak kan een produkt meteen worden gerepareerd. Wanneer het echter druk
is of het een uitgebreide reparatie betreft nemen wij het produkt in en kunt u deze ophalen wanneer het produkt gerepareerd is.
Produkt retour sturen voor reparatie
Wanneer u een produkt wilt opsturen voor reparatie dient u altijd eerst contact op te nemen met onze helpdesk. In veel gevallen kan een probleem telefonisch worden opgelost.
Mocht het produkt toch opgestuurd moeten worden dan krijgt u alle retour gegevens via de mail opgestuurd. Zorgt u er altijd voor dat u afzender en een
kopie van de factuur mee stuurt.
Monstercars Helpdesk
Onze helpdesk is er voor al uw vragen, of u nu vragen hebt over een bestelling of problemen hebt met een produkt, u kunt met alle
vragen terecht bij onze helpdesk. U kunt ons bereiken op het volgende nummer:
Telefonische Helpdesk: +31 (0)475-202015 - Vandaag bereikbaar van 11.00 - 17.00 uur.
|